8 iun. 2011

Ordin MECTS nr. 4363 / 2011 plata comisii bacalaureat








14 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit, este apreciata si activitatea informaticienilor ,desi nu chiar pe masura raspunderii ce le
revine in buna desfasurare a examenelor de bacalaureat/competente etc,

Anonim spunea...

Pentru a fi efectuate platile este necesar ca acest ordin sa fie publicat in Monitorul Oficial al Romaniei. Stiti cumva in care numar a fost publicat? Altfel este o diversiune!

Marius

Anca spunea...

De ce nu sunt plătiţi şi preşedinţii Comisiilor de Evaluare Naţională din Unităţile de Învăţământ? Nu se mai poate face nimic în acest sens? Nu mi se pare cinstit ca membrii Comisiei să fie plătiţi,iar preşedintele, care are cea mai mare responsabilitate şi cel mai mult de lucru, să nu fie plătit.E discriminare! Sunt un simplu profesor( nu director),anul acesta am fost preşedintele Comisiei sus amintite şi, se pare, că am făcut muncă voluntară( că la cei 800 lei salariu îmi permit...)Ba am mai dus şi lucrările elevilor la Centrul Zonal de Evaluare pe banii mei (că benzina nu mi-o decontează nimeni).Şi dacă veni vorba de informaticieni..nu ştiu în alte şcoli ce mari atribuţii au avut ptr. că cel din Unitatea în care am fost eu a introdus o parolă, a scos un exemplar de subiecte, a STAT 2 ore şi a plecat?!În condiţiile date, pe mine nu mă mai prinde nimeni la vreun examen!

luciana spunea...

Avem o nedumerire.Acestor sume li se aplica diminuarea cu 25%, respectiv majorarea cu 15%?

Vioara spunea...

Desi sunt "aprecieri" contradictorii din partea celor implicati in evaluarile nationale, eu, care nu sunt implicata, as putea spune ca sumele in general sunt prea mici pentru asa o responsabilitate, dar sunt totusi echilibrate din punct de vedere al importantei fiecarei functii, ca sa o numim asa. Cred ca fiecare prin angajamentul semnat se obliga in a se achita de toate sarcinile. Informaticienii cred ca fac mai mult decat deschid o parola.
Ordinul de ministru nu e neaparat nevoie sa fie trecut in MO. El este oficial, are numar, data, poarta semnatura ministrului de resort.Persoanele care se fac vinovate de nerespectarea lui, pot fi actionate in instanta. Si nu are de ce sa fie o diversiune. Normal e ca sa se respecte ultimul ordin eliberat de minister.
Cat priveste modalitatea de calcul, nu se prevad restrictii de niciun fel. De ce le-ar aplica cineva?!
Despre neplata presedintilor, aveti dreptate, e nedrept, dar propunerea trebuia facuta la momentul potrivit. Vor avea totusi bonificatie la evaluarea personala.

Anonim spunea...

Am si eu o intrebare!Daca o educatoare, care s-a inscris la supraveghere la bacalaureat(de buna voie)este in activitate si la gradinita in aceasta perioada, nu ar fi normal sa merga si la supraveghere si la gradinita in activitate?Ele au dorit asa ceva si sunt platite pentru acele ore, iar la servici trebuie sa-si faca serviciul, asa vad eu normal!
Astept un raspuns urgent!
Multumesc anticipat!

Anonim spunea...

Am si eu o intrebare!Daca o educatoare, care s-a inscris la supraveghere la bacalaureat(de buna voie)este in activitate si la gradinita in aceasta perioada, nu ar fi normal sa merga si la supraveghere si la gradinita de dupa-masa in activitate (deci, tura dubla)?Ele au dorit asa ceva si sunt platite pentru acele ore, iar la servici trebuie sa-si faca serviciul, asa vad eu normal!
Astept un raspuns urgent!
Multumesc anticipat!

Vioara spunea...

Stimata colega,care astepti raspuns urgent in chestiunea colegei educatoare, care s-a dus de buna voie la supravegheat la BAC si e si in activitate... Colega noastra, ca sa poata participa la supravegheat, trebuia sa fie in CO. Nu se poate sa fii in doua locuri in acelasi timp. Prioritara era activitatea la grupa, daca nu era deja programata in concediu si dumneavoastra nu sunteti bine informata.

Anonim spunea...

la inscriere si-au batut joc de informaticieni. 0,5 lei/candidat? Toata raspundere si volumnul mare de lucru e la informaticieni. Pentru 200 de elevi dupa impozitare primesti 70 lei. La anul pot sa-si caute informaticieni, eventual poate domnul ministru va da o mana de ajutor ocupandu-se personal de introdus 40-50 optiuni pentru o fisa si sa-i dea cineva 0,5 lei

Anonim spunea...

Sau o să se introducă în sarcinile de serviciu...

Anonim spunea...

Nu scrie nicaieri ca presedintele de la evaluarea nationala nu este platit. Primeste 150 ca orice membru din comisie. Nu trebuie sa iti spuna mura in gura, se subintelege. Aduceti-va minte ca anul trecut specifica documentul ca presedintele (directorul) nu este platit !!

Anonim spunea...

Sunt secretara de scoala. Intr-adevar imi este mila de domnii informaticieni, care primesc de la scoli baza de date cu elevii, au de introdus doar notele. In scolile fara informaticieni (100 absolventi)cu cat sunt platite persoanele care gestioneaza bazele de date?

Anonim spunea...

Stiti cumva daca s-a efectuat deja plata pentru supravegheat?

Anonim spunea...

Domnii informaticieni asa cum ii numiti dumneavoastra, la examenul de Bacalaureat au facut mult mai mult decat sa introduca niste note intr-o baza de date pt ca ei au fost in acelasi timp (unii dintre ei) si secretari de CE.